κρίμα να μην είσαι εδώ


agelakas300.jpg

Περνούν οι μέρες γρήγορα
μα μερικές φρενάρουν
Με παίρνουν στην καρότσα τους
κι όμορφα με βολτάρουν
Γελούν με τα φτιασίδια μου
χαϊδεύουν τις πληγές μου
Μεθάνε και μου δίνονται
και γίνονται δικές μου
Φεύγουνε κοκκινίζοντας
και μ’ αποχαιρετάνε
Και μένω πάλι μόνος μου
να σε ξαναθυμάμαι

27829_1.jpg

pegasus_large_t_641_327179__type11104.jpg
Κρίμα να μην είσαι εδώ
Τέτοιες μέρες αν με βρουν
Κρίμα να μην είσαι εδώ
Να γελάς και να σ’ ακούν
Μα αυτό που με ξεκάνει
και μου σταματ
άει το νου
Είναι που δεν είσαι
Που δεν είσαι καν αλλού

synaspismos01.jpg

~ by chikamaru777 on 6 September, 2007.

Leave a Reply

 
